Friday, July 17, 2009

Semester Baru

Alhamdulillah...
Da 3 mgg pun sem baru bermula bg aku.Hmm,sem baru ni mmg byk yg baru nye bg aku.Firstly,i'm coupled with a really lovable n honest man.Oh,just can believe this...I'm in love?Something that never will come true according to my narrow mind.But,it's happening now,so i have to leave those unthankful thinking aside and move on with the present.
Kedua,akhirnya aku telah dpt membebaskan dri aku dari dibelenggu oleh satu perasaan yg tersesat pd seorg lelaki yg x pernah n x mgkin ada perasaan pd aku.Syukur kpd yg Maha Esa, Allah S.W.T, kerna tlh membukakan pintu hatiku untuk menerima 'dia' dan melupakan 'dia' pula.
Sem baru ni mmg sibuk giler la.Mane x nye,asgmt stakat ni da de 3.Da tu projek yg aku relakan de 1, manakala yg aku x brape sedia trime tapi kena gak trime de 1.Fuhhh...mmg brasap la pala otak kalo xbtl2 synchonize kn sume nye.Tp insy'Allah, aku akn pastikan kedua2 bidang tugas bereza ini iaitu asgmt n projek dpt aku selesaikan dgn jaya nye....amin.

No comments:

Post a Comment