Thursday, October 8, 2009

rAyer tERistimeWa






bila sebut psl rya suma igt ari rya, tp jgn pula kita lupa...ada sribu 1 kta berkait dgn rya slain ari rya...huhuhu...weee.agak da lapok la aku citer psl rye aku taun ni.tp aku nak citer gak.lapok pun lapok la.hehehe....
tbe je aritu 17hb aku p tlg ayh kat kedai santan.eehh,x2, esoknye tu br tlg sbb ayh kte bg rehat dlu kat aku. time tu adik aku dak farah tu da wat biskut beb.byk gle ah biskut rye kat uma aku taun ni. mmg sumting yg sgt berbeza dr taun sblm ni.
ptg mantai tu aku da kejang2 tgn da tlg jual santan, al-maklum le santan fresh kami letak dlm ais trs, so fhm2 la ble nak korek kuar tu...huiiiii.
malam nya lak aku tlg tgk ketupat yg mak msk.haa...ketupat yg buatan family aku ni lain dr yg lain tau.ne x nye,da la kami pki daun nipah, pastu tempoh msk nye adalah hampir2 12 jam beb!!!haaa...mmg masyuk gle la kalo mkn. org len msk plg lme pun mau 6 jam, kami 2 kli ganda!! alih2 tgh dok sembang2 n suka2 sambil adk2 aku men bunga api n mercun, blackout da.kte angah de org eksiden langgaq tiang letrik kat skola baginda...isk3.dgn bergelap 2la aku angkat ketupat.
huhuuuu...pg rye la...hehehe.taun ni ayh mmg plg bersemangat nak rye, sumting yg mmg gempak n true dr taun lps2.hu..kami pki sume tema ungu...waaa. da siap p kuboq n uma mak ela n pak man, kami siap2 nak tgg tetamu istimewa.wah, siapakah itu?? jeng3...bf farah nak dtg merisik la. da la dia lmbt smpi ayh da hangin, spoil tul....da tu pak tiri dia byk la plak bebel..siap skali pantun2.isk...pak cik oi lom nak kawen lg la br merisik je,jgn la over. akhirnya mrk sepakat nak tunang bln 2 t n ikat 2 taun. huhu...alamt nye aku dpt ank buah dlu la br dpt ank.
yg plg aku nak gtau..hehe.rye ke 4, mlm sblm aku lik..my ehem2 nak mai. cbuk la aku dok msk mee tuk dia. dlm kul sploh dia tbe ngan kwn dia, time tu ayh kuar. so aku kenal kn dlu ngan mak. pas ayh smpi kenai lak ngan my dad.weeee...besh nye da dpt green lite..hehe.ayh da ok ngan dia. kte ayh, yg penting mse dpn dlu br cinta, kte ayh lg"besau nye dia, da cam pak busu ko da org nye..haha". mse mak n ayh p kat dining tggl aku ngan dia kat blk dpn sbb kwn dia p ckp ngan aweks kat fon. time ni dia de kte sst yg wat aku dup..dup..dap..dupdapduuup!!dlm ati..he. kte nye"B tgk ayg mlm ni comel je, kecik je. cam nak suh wak lik uma je". aduiiiii..haiiiii. gugur jantung aku beb, da la dgn pandangan dia yg...hehe...seram la mmg meremang blu roma aku time tu.hehe...dlm kul sblas lbh dia lik n tggl la aku dgn rse yg WoW!!!!

2 comments:

  1. amboi2...sonok sakan nmpk...mn gmbau raye ngn si dia???huhuhu

    ReplyDelete
  2. huhu..dai lmbt mai...x smpt mek gambo pown

    ReplyDelete